Jesteśmy właśnie świadkami powstania arcyciekawej kolaboracyjnej kolekcji, za którą stał zespół designerów powstały na linii The North Face x Brain Dead. Poniżej znajdziecie nie tylko lookbook, ale również porcję fotografii skupiających się jedynie na produkcie.
Kalifornijski brand Brain Dead to kreatywny kolektyw artystów i projektantów z całego świata. Dzięki przełomowemu, graficznemu podejściu marka czerpie inspiracje z ery post-punka, podziemnych komiksów, skateboardingu i ducha subkultury jako całości. Markę możecie również kojarzyć z kolaboracji chociażby z marką Converse czy A.P.C.
„Dzięki tej współpracy chcieliśmy ponownie wyobrazić sobie pojęcie wyprawy jako bardziej stan umysłu. Przygoda poprzez idee” – tak tłumaczy projekt współzałożyciel marki Kyle Ng.
Prezentowana na zdjęciach kolekcja zawiera klasyczne zimowe pozycje od The North Face, takie jak Denali, Nuptse i Mountain Jacket, a Brain Dead zdobi je grafikami inspirowanymi kontrkulturą. Patchworkowa kurtka polarowa i komplet spodni idealnie dopełniają kolekcję. Unikalna grafika i nadruki kalifornijskiej marki trafiają również na bluzy, a także na bluzy z kapturem i koszulki. Ich wspólne przedsięwzięcie łączy odzież sportową, streetwear i ducha poszukiwaczy przygód z lat ’60 i ’70.
Wspólna kolekcja The North Face x Brain Dead, z którą możecie się zapoznać poniżej znajdzie się w Dover Street Market Los Angeles już 29 listopada, następnie 4 grudnia wyląduje w Nowym Jorku i Japonii. Natomiast światowa premiera ustawiona jest na 6 grudnia, szukajcie wtedy nowości w sklepach internetowych The North Face oraz Brain Dead.