- Reklama -NikeNike

Supreme: Popkultura, horror i autoironia na siedmiu T-shirtach

Supreme powraca z jesienną kolekcją T-shirtów, która balansuje między nostalgią a czarnym humorem.

W ramach jesiennej kolekcji nowojorska marka przygotowała siedem nowych modeli, każdy z własnym, wyrazistym charakterem. Poniżej zobaczycie lookbook, a w dalszej części już poszczególne projekty.

Wśród propozycji znalazły się odniesienia do popkultury, które zdefiniowały całe pokolenia – od ciepłego, animowanego klasyka All Dogs Go to Heaven po mroczny świat Egzorcysty. To zderzenie emocji i estetyk sprawia, że kolekcja wygląda jak wizualna opowieść o kontrastach: niewinności i buncie, nostalgii i prowokacji.

Nie zabrakło też autoironii – “Joke Tee” żartobliwie komentuje samą markę, a Split Logo Tee wprowadza surowy, uliczny ton. Supreme wciąż doskonale czuje puls kultury, redefiniując granice między sztuką, filmem i streetwearem.

Kolekcja koszulek Supreme pojawi się 9 października w sklepach stacjonarnych oraz online w USA i Europie.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: