Dwie muzyczne ikony w starciu dwóch kultur. Już 1 sierpnia legenda hip-hopu Run DMC zderzy się ze światową gwiazdą muzyki elektronicznej A-Trakiem. Tak wygląda początek świeżej kampanii adidas Originals na sezon jesienny i zimowy bieżącego roku. Run DMC oraz gwiazda muzyki klubowej A-Trak spotkali się w studio, aby stworzyć współczesny hymn pod hasłem „unite all originals„.
Muzyka to nie wszystko, dlatego fani z całego świata będą mogli zjednoczyć się z Run DMC w interaktywnym wideo, które wskrzesi legendy. Każdy z nas będzie mógł sterować postaciami muzyków umiejscowionymi w scenerii Nowego Jorku. Używając głosowych komend oraz dodając odpowiednie wizualizacje będzie można wpływać na ostateczny wygląd filmu z efektami specjalnymi i animacjami.
Poniżej możecie sprawdzić małą zapowiedź całej kampanii, enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=LDXtQ4XdRfc