- Reklama -NikeNike

Streetwearowy brand Adsum wydaje pierwszy wspólny projekt z Merrell

Jeszcze nie opadł kurz po prezentacji zimowej kolekcji Adsum, a nowojorski brand prezentuje swoje kolejne przedsięwzięcie. Tyle, ze tym razem jest to wspólny projekt z marką Merrell.

Outdoorowy label założony w Michigan przyniósł do stołu sylwetkę 1TRL Hut Moc, a całą resztą zajęła się ekipa z Brooklynu.

„W nadchodzących miesiącach wydamy aż trzy sylwetki we współpracy z Merrell, z których każdy składa hołd Adirondack Forty Sixers, elitarnej grupie górskich turystów” – wyjaśnia współzałożyciel Adsum, Pete Macnee. „Pierwszym jest Hut Moc, idealne obuwie, które można założyć po długim dniu wędrówki – lub na szybki wypad do sklepu na rogu w leniwą niedzielę”.

Cholewka, która zazwyczaj jest pikowana, została zastąpiona eleganckim perforowanym zamszem, ale zachowała unikalną składaną część pięty, która umożliwia noszenie jej jako kapcia lub buta. To wszystko znajduje się na miękkiej skórzanej wkładce i podeszwie zewnętrznej z pianki EVA, z subtelnym brandingiem Adsum na składanym panelu.

Limitowane wydanie Adsum x Merrell 1TRL Hut Moc możecie już teraz zakupić z ich strony internetowej.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: