Rok 2020 był zajebiście trudny dla branży, zwłaszcza tej bazującej na sklepach stacjonarnych. Nie przeszkodziło to jednak marce Jordan Brand w ekspansji na rynek azjatycki. Po bardzo udanych startach w Chinach i Japonii, ekipa spod znaku Jumpmana przenosi się na południe by na Filipinach otworzyć swój kolejny nowy sklep stacjonarny.
Dlatego też, aby uczcić ich pierwszy w historii sklep detaliczny w Azji Południowo-Wschodniej, amerykański brand wyda ultra-limitowaną edycję Air Jordan 4 „Manila”, która będzie reprezentować Filipiny i ich miłość do koszykówki.
Jeśli chodzi o ich design to zielona cholewka tego wydania inspirowana jest bujnymi tropikalnymi wyspami tego kraju. Co ciekawe takie elementy jak język czy obudowa toeboxa wykonano ze skóry o fakturze przypominającej dzikie zwierzęta. Dopełnieniem wydają się być kontrastowe czarne akcenty. Mamy tu na myśli oczka na sznurówki, jak i one same, a także boczną siateczkę, panel na tyle i częściowo podeszwę. Ten ostatni element dopełniają panelami w odcieniu białawym.
Wyjątkowość tego wydania podkreślają takie dodatki jak skórzana wyściółka, pikowane wkładki, a także żółta metka na boku i Jumpman na tyle. Kropką nad i jest specjalne numerowanie na tyle języka. Wszystko to oczywiście wyjdzie w specjalnym okazjonalnym pudle.
Tak jak wspominaliśmy w tytule – Air Jordan 4 „Manila” będą limitowane do jedynie 150 par. Pojawią się w sklepie Jordan Brand w Manili już 3 grudnia. Później zapewne będą osiągalne na StockX.