#AirMaxMondays to hash, który powstał w sposób organiczny z inicjatywy użytkowników Instagramu i fanów Air Maxów już jakiś czas temu, coś na wzór #MJMondays. Nike chce go rozwinąć do większych rozmiarów rozpoczynając cotygodniową akcję w ramach platformy Nike By You.
Każdego tygodnia aplikacja Nike wyróżni cztery projekty Air Maxów wybranych autorów z czterech różnych i kluczowych miast. Wzory zostaną następnie połączone z Nike By You, znanym wcześniej jako NIKEiD, gdzie klienci będą mogli albo kupić wybrany projekt w obecnej postaci, albo użyć go jako trampoliny do własnych kreacji.
Oprócz aplikacji Nike projekty będą również udostępniane na @NikeSportswear i odpowiednich kontach na Instagramie w danym mieście.
Kampania rozpoczęła się w poniedziałek i potrwa w sumie przez pięć tygodni, do 15 czerwca bieżącego roku. Projekty będą pochodziły z Nowego Jorku, Los Angeles, Toronto i Chicago. W tym tygodniu wyróżnione projekty obejmują Air Max 90 zaprojektowane przez rezydenta Chicago, Juana Reisco, Air Max 270 autorstwa Tabbani Soleimani z Toronto, Air Max 270 stworzone przez Maurice’a Harrisa z LA oraz Air Max 90 wyprodukowane przez NYC Normę Moreno.
Choć ich projekty są atrakcyjne i można je kupić, cały pomysł polega na tym, aby stworzyć coś własnego. Udaj się więc do Nike By You i zaprojektuj własną wersję Air Maxów.