Levi’s i Beyoncé połączyli siły, by zrewolucjonizować świat mody w nowej kampanii „REIIMAGINE”.
To hołd dla dziedzictwa marki i jednocześnie wizja przyszłości, inspirowana twórczością Beyoncé. Kampania na nowo prezentuje klasyczne kroje Levi’s® w kilku rozdziałach, które reinterpretują ikoniczne reklamy. Pierwszy film, inspirowany legendarną reklamą „Launderette” z 1985 roku, umieszcza Beyoncé w samym centrum uwagi, oddając hołd denimowi jako symbolowi wyrażania siebie.
Beyoncé, jako ambasadorka marki, podkreśla siłę kobiecej perspektywy w modzie. Jej zaangażowanie to także kontynuacja współpracy po premierze hitu „LEVII’S JEANS” z przełomowego albumu „COWBOY CARTER”. Kampania zadebiutowała globalnie, obejmując billboardy w miastach takich jak Nowy Jork, Paryż czy Berlin, budząc zainteresowanie i podziw dla tego modowego przedsięwzięcia.
Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez de la revolućion/PRETTYBIRD.