Aimé Leon Dore wkracza w sezon wiosna-lato 2025 z kampanią, która jest czymś więcej niż tylko zapowiedzią kolekcji. To opowieść o korzeniach, pasji i globalnym spojrzeniu na modę.
Nowojorska marka zaczyna swój zwiastun w Queens, pokazując kulisy projektowania i ujawniając współprace z GORE-TEX, The North Face, New Balance i Porsche.
Potem wchodzimy do flagowego butiku w Nowym Jorku oraz oglądamy, jak ekipa ALD rozgrywa kilka meczów w kosza z SONNY. Następnie kierunek: Londyn, gdzie odbywają się spotkania i kolejne inspiracje w ich sklepie stacjonarnym. Ostatecznie przenosimy się do Grecji – ojczyzny założyciela marki, Teddy’ego Santisa. To tam powstają kluczowe zdjęcia do edytorialu, zanim zespół wraca do Wielkiego Jabłka na sesję lookbookową.
Premierowe elementy kolekcji Aimé Leon Dore na wiosnę 2025 powinny pojawić się w nadchodzących dniach. Pełna linia trafi do sprzedaży online zaraz po oficjalnej prezentacji. Już teraz możemy spodziewać się streetwearowej perfekcji z nutą vintage i sportowego ducha.