- Reklama -NikeNike

Les Deux: kampania „Late Night Service” to nocna oda do jazzu i stylu

Kolekcja „Late Night Service” marki Les Deux na jesień 2024 to połączenie nostalgii lat 50. z nowoczesnym miejskim stylem.

Inspirując się nowojorską sceną jazzową i nocnymi przejażdżkami wokół Kopenhagi, projektanci stworzyli garderobę pełną kontrastów. Paleta barw odzwierciedla nocne odbicia światła na wodzie – żywe kolory przenikają się z subtelną matowością.

W centrum kampanii znajdują się trzy postacie – nocni pracownicy, którzy po godzinach tworzą jazzowe dźwięki. Ich stroje to esencja nowoczesnej elegancji: od surowego denimu po t-shirty, a także tekstury tweedu, bouclé i żakardu, które dodają głębi każdej stylizacji. W ofercie znalazły się lekkie kurtki, płaszcze oraz akcesoria i dodatki.

„Late Night Service” od Les Deux to oda do nocnego życia, gdzie moda spotyka muzykę, tworząc unikalną harmonię stylu i charakteru. Ta kolekcja z pewnością stanie się must-have w nadchodzącym sezonie. Nowości szukajcie w ich sklepie online.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: