Streetwearowy brand Carhartt WIP łączy siły z włoską marką Grog, aby stworzyć zestaw czterech miniaturowych markerów dla writerów, które można łatwo uzupełniać.
Grog, założony w 2005 roku, to włoska marka, która zyskała uznanie dzięki ręcznie wykonanym markerom i farbom.
Kampania zapowiadająca to przedsięwzięcie powstała przy udziale fotografa Alessandro Simonettiego, który towarzyszył Chobowi i Leollowi podczas jednej z nocy w Mediolanie. Stworzył on serie zdjęć, które łączą dwie generacje twórców z miasta.
Chob, ikona mediolańskiej sceny graffiti, działa w Italii od wczesnych lat 90., podczas gdy Leoll reprezentuje nowe pokolenie i słynie z unikalnego stylu tagowania od tyłu.
Markery dostępne są w charakterystycznych kolorach Carhartt WIP: czarnym, pomarańczowym, brązowym i białym. Ich miękka obudowa pozwala na precyzyjną kontrolę, a wymienna, Flowtexowa końcówka zapewnia intensywny przepływ farby i szybkie schnięcie na różnych powierzchniach.
Set mini markerów Grog x Carhartt WIP jest już dostępny w ich sklepie online.