Pierwszy raz od ponad dekady Coca-Cola wprowadza na rynek nowy smak swojego napoju. W sklepach pojawił się napój waniliowo pomarańczowy.
Coca-Cola właśnie ogłosiła właśnie, że w sklepach pojawi się nowy smak ich napoju. Pomysł pojawił się po tym, jak zespół marketingowy Coca-Coli odniósł sukces przy ponownym starcie Coke Zero na amerykańskim rynku. Amerykański gigant szuka wzrostów w sprzedaży poprzez wprowadzenie nowych wersji swoich klasycznych produktów. Inne smaki, które brano pod uwagę to między malina, cytryna i imbir, ale ostatecznie wyścig wygrał smak pomarańczowo waniliowy. Nowy napój występował na sklepowych półkach będzie w dwóch wersjach – z cukrem i bez. Powyżej na zdjęciu widzicie nowe puszki.
Nowy smak był testowany minionego lata w limitowanych ilościach na terenie Australii oraz Kanady, a teraz zostanie wprowadzony na rynek amerykański. Na razie nie ma informacji, czy waniliowo-pomarańczowy smak Coca-Coli pojawi się gdzieś na świecie poza USA.
Oprócz nowego smaku Coca-Cola wprowadza w Stanach nowe opakowania dla napojów o smaku wiśniowym i waniliowym.
W Polsce na chwilę obecną poza tradycyjną wersją napoju i jego wariantem bez cukru Coca-Cola występuje również w wersji wiśniowej i limonkowej. Pod koniec 2018 roku z okazji Świąt wprowadzono limitowaną wersję o smaku cynamonowym. W niektórych polskich sklepach można jeszcze spotkać importowaną Coca-Colą o smaku wanilii.