Na kilka chwil przed premierą długowyczekiwanej gry Cyberpunk 2077 w sieci pojawiła się zapowiedź specjalnej kolekcji stworzonej z kultowym fragment Design. Pierwsze zdjęcia nadchodzących nowości pokazał nie kto inny jak sam Hiroshi Fujiwara.
fragment design to japońskie studio, które powstało z inicjatywy jednego z „ojców chrzestnych” streetwearu Hiroshi Fujiwary. Działając pod parasolem wspomnianego studia japoński designer może połączyć consulting, projektowanie, marketing i kulturę w jedną spójną całość. Zresztą część z Was może go kojarzyć z szeregu kolaboracji z Nike lub Jordan Brand. W swoim portfolio ma również niezliczoną ilości projektów ze streetwearowymi markami z całego świata. Mowa chociażby o Converse, Moncler, NEIGHBORHOOD, a także Levi’s, Stussy czy Supreme.
Wracając do głównego tematu tego wpisu. Obie strony biorące udział w opisywanej kolaboracji przyniosą nam serię produktów obejmującą ubrania i akcesoria. Do kupienia będziemy mieli (jeśli się nam uda, bo kolekcja będzie mocno limitowana) koszulki, longsleeve’y i torby.
Najważniejszym elementem, który przykuwa uwagę jest rzecz jasna logo fragment design w kształcie okręgu z piorunami. Tyle, że tym razem powstało ono na bazie rysunków i grafik nawiązujących do gry od CD PROJEKT RED. Całość ma być w kolorze czarnym z białymi futurystycznymi grafikami.
Obecnie nie dysponujemy informacjami na temat premiery wspólnej serii Cyberpunk 2077 x fragment design, ale nie powinien to być jakiś odległy termin.