Kalifornijski skateboardowy i streetwearowy brand Diamond Supply Co. pierwszy raz w historii został zaproszony do współpracy z marką Puma, a efekty tych wytężonych prac możecie podziwiać na załączonych poniżej fotografiach.
Bohaterem tej debiutanckiej kolaboracji jest kultowy już model Puma Clyde, który swoją popularność pośród skaterów zdobył na przełomie lat ’80 oraz ’90. Ciekawostką jest tu fakt, że but powstał oryginalnie w 1973 roku jak model do koszykówki.
Projekt nawiązuje do skateboardowej kultury lat ’90. Nick Tershay aka Nick Diamond postawił na sprawdzony patent, czyli morski błękit. Nawet jego Ferrari są w tym kolorze. Konstrukcja opiera się na zamszu, natomiast boczny branding z fakturą przypominającą skórę krokodyla jest w kolorze czarnym. Skóra pojawia się również na tyle buta. Na języku znajdziemy nazwę niemieckiej marki oraz grafikę z diamentem, natomiast po boku mamy złoty napis Puma Diamond. Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o specjalnie przygotowanych na tę okazję wkładkach.
Premiera butów Puma x Diamond Supply Co. przewidziana jest w sklepach amerykańskiej marki już w Black Friday, czyli 25 listopada. W pozostałych sklepach na premierę musimy poczekać do 3 grudnia.