- Reklama -NikeNike

Drake i Nike tworzą wspólną markę o nazwie NOCTA

Po nakręceniu teledysku „Laugh Now Cry Later” w głównej siedzibie Nike w Beaverton w Oregonie i wydaniu mini kolekcji nawiązującej do albumu „Certified Lover Boy”, Drake i Nike uruchamiają wspólną markę o nazwie NOCTA. Jest to nawiązanie do procesu twórczego kanadyjskiego rapera, który w głównej mierze odbywa się w godzinach nocnych.

Prace nad ich wspólnym projektem trwały od dwóch lat, stąd mnóstwo przecieków, które trafiały do sieci co kilka tygodni.

drake-x-nike-nocta 1

W nowej marce chodzi o tworzenie czegoś dla ludzi w ruchu. Dla osób, które chcą funkcjonalnych, wygodnych krojów, które można dostosować z jednego środowiska do drugiego.

„Wygląda na to, że zatoczyłem pełne koło. Wiecie, gdy dorastała Nike było dla mnie wszystkim. Czułem, że każdy but, którego chciałem, każdy sportowiec, którego lubiłem, wszystko, co posiadałem, było spod znaku Nike. Jeśli coś nie miało logo Swoosh to nic dla mnie nie znaczyło.” – mówi Drake.

„Pamiętam, jak ci wszyscy sportowcy reprezentowali Nike – każdy robił coś nie do pomyślenia – i jakie to było inspirujące. Zawsze wydawało mi się, że Nike może współpracować z artystą w taki sam sposób, jak ze sportowcami. Zastanawiałem się, jakie to byłoby szalone i co oznaczałoby dla artysty zawarcie flagowej umowy z Nike.” – Drizzy dopełnia swoje przemyślenia.

NOCTA jest urzeczywistnieniem wszystkich tych myśli i wszystkiego, na co liczył reprezentant Toronto – od kultury, w której jest zakorzeniona, po produkt, i co najważniejsze, partnerstwo i skalę, która pozwala mu dzielić się tym ze światem.

Kolekcja Nike NOCTA będzie dostępna na całym świecie od 18 grudnia. Odwiedź nocta.com, aby uzyskać więcej informacji.

drake-x-nike-nocta 2

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: