Fotograf Daniel Derro Regan przeniósł kampanię Carhartt WIP na zimę 2023 roku do Nowego Jorku – nie jako stałe miejsce, ale jako fragment wspomnień i czasu, który, oglądany w świetle teraźniejszości, wydaje się niesamowicie rezonujący.
Cała seria zdjęć jest nasycona atmosferycznym oświetleniem, które podkreśla syntetyczny blask miasta w nocy, rozciągający się od Queens po Harlem, przywołując przy tym klimat filmowych kadrów sprzed tysiącleci. Chwile ciszy i samotności przeplatają się, zostają uchwycone w prostych, nieodkładających się przestrzeniach domowych czy pustych wagonach metra i na peronach.
zSama odzież pochodzi z kolekcji Carhartt WIP na tę sezon, ale w swoich luźnych krojach i wyborze solidnych tkanin, również oddaje ducha Nowego Jorku z końca lat 90. To nie wynika z celowej nostalgia, ale z cyklicznej natury estetyki, w której nawet ponadczasowe klasyki mogą przejść przez percepcyjne spadki i odrodzenia.
Te idee, kiedy zestawimy je w dialogu z Reganem, ukazują bogatą, atmosferyczną wizję miasta – taką, która nie jest ściśle związana z jedną epoką, lecz zinterpretowaną z perspektywy współczesnego punktu widzenia pamięcią.
Nowości z zimowej kolekcji Carhartt WIP znajdziecie w ich sklepie online.