Z okazji celebrowania swojego 15 lecia, sklep END. oraz marka Carhartt WIP weszli w kooperację, czego owocem jest limitowana kolekcja „Greyscale”.
Przy najnowszej kolekcji zagłębiono się w bogatą historię marki Carhartt, która zakotwiczona jest w odzieży roboczej. Świeża partia nowości stanowi odę do mnóstwa odcieni materiałów widocznych w całej historii Carhartt.
Ciekawym zabiegiem wprowadzonym do kolekcji jest zabawa logotypem „C”, które zostało odwrócone do góry nogami i wkomponowane w nazwę END jako literka „D”. Następnie efekt umieszczono na poszczególnych propozycjach.
Już za kilka chwil będziemy mogli kupić bluzy z kapturem w czerni, pomarańczu i jasnej szarości. W tych samych kolorach pojawią się również koszulki z kieszonką na piersi, zimowe czapki oraz skarpety. Kluczową propozycją tej kolaboracji jest kurtka robocza w szarości i z kolorowymi kieszeniami na przodzie. Dochodzą do tego torby codziennego użytku, kubki i przypinki.
Nowości z kolekcji END x Carhartt WIP „Greyscale” kupicie w ich sklepie online, a już teraz ruszyły zapisy na losowanie.