- Reklama -NIke Black Friday NIke Black Friday

Eric Haze projektuje zegarek GMW-B5000 z okazji 40 lecia Casio G-Shock

Casio G-Shock w ramach świętowania 40-lecia marki wypuszcza na rynek limitowaną edycję zegarka GMW-B5000, za projekt którego odpowiadał sam Eric Haze.

Nowojorski artysta, Eric Haze, rozpoczął swoją współpracę z marką G-SHOCK już w roku 1999. Projektował on logo na różne okrągłe rocznice marki. Nie mogło więc zabraknąć jego kreatywnego wkładu w limitowane projekty stworzone w ramach 40 urodzin marki.

„Jesteśmy dumni z tego, że rozwijamy nasze projekty wraz z technicznymi aspektami każdego zegarka, a to wydanie reprezentuje wyższy poziom materiałów i zastosowanie tożsamości naszej marki lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.

Wraz z całkowicie nowym opakowaniem jest to nasz pierwszy model wykonany wyłącznie z metalu, z laserowo naniesioną grafiką. Zawsze doceniamy gotowość Casio do przesuwania granic tego, co jest możliwe za każdym razem, gdy razem pracujemy, i wierzę, że ponownie widać to w tej współpracy” – mówi Eric Haze.

eric haze casio

eric haze casio g-shock GMWB5000EH-1 1 eric haze casio g-shock GMWB5000EH-1 2

Owocem tegorocznej współpracy jest zegarek ze stalową kopertą w opcji Full Metal, która została wybrana z uwagi na nawiązania do korzeni marki i najbardziej klasycznego kształtu. Stalowa bransoleta zegarka została ozdobiona wyjątkowym, zaprojektowanym przez artystę wzorem naniesionym laserowo. Zegarek posiada ciemną kolorystykę, a kolor zabezpiecza powłoka IP.

Zaprezentowany poniżej zegarek Eric Haze x Casio G-SHOCK GMW-B5000EH będzie dostępny w Polsce jeszcze w tym roku.

eric haze x casio g-shock GMW-B5000 1 eric haze x casio g-shock GMW-B5000 2

eric haze x casio g-shock GMW-B5000 5

eric haze x casio g-shock GMW-B5000 3 eric haze x casio g-shock GMW-B5000 4 eric haze x casio g-shock GMW-B5000 6

- Reklama -NIke Black Friday NIke Black Friday

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: