GAP, ikona amerykańskiego rynku, wprowadza nową kampanię „Get Loose,” świętującą kreatywność poprzez taniec i modę. W kampanii występuje Troye Sivan, nominowany do nagrody GRAMMY® piosenkarz, który z zespołem tancerzy prezentuje najnowsze jeansy marki.
Wideo wyreżyserowane przez Sergio Reisa, z choreografią do hitu Thundercata „Funny Thing,” ukazuje Sivana w luźnych jeansach, które stanowią esencję kolekcji GAP na jesień 2024 roku. Marka stawia na swobodę ruchu i wyrażanie siebie, oferując fasony takie jak Baggy Jeans i Loose Cargo, inspirowane stylem lat 90.
Kampania promuje jeansy jako płótno dla indywidualnego stylu. GAP, obchodzący swoje 55-lecie w branży, przedstawia kolekcję, która jest ucieleśnieniem filozofii „get loose” – luzu i autentyczności. Kolekcja jest już dostępna w sklepach i online, a fani mogą spodziewać się również playlisty przygotowanej we współpracy z Troye’em Sivanem na Spotify.