Awake NY i Marshall łączą siły, by stworzyć coś więcej niż głośnik – Acton III Awake NY Edition to połączenie stylu, innowacji i miejskiej energii.
Kultowy model Marshalla zyskał nowy charakter dzięki czarnemu, wytłaczanemu wzorowi szachownicy i niebieskim detalom na panelu sterowania. Metalowe logo marki audio uzupełnia dynamiczny branding Awake NY.
Pod względem brzmienia to pełnoprawny sprzęt klasy premium: Bluetooth 5.2, analogowe wejście 3,5 mm i technologia Built-in Dynamic Loudness, która automatycznie dopasowuje dźwięk do otoczenia.
Kolaboracja to także coś więcej niż design – to projekt celebrujący kreatywność i społeczność Nowego Jorku. W ramach współpracy rusza seria wydarzeń muzycznych „Live From Awake NY”, wspierająca młodych artystów i Queens Teens Institute for Art and Social Justice.
Głośnik dostępny jest w przedsprzedaży na stronie Marshalla, a od 13 lutego także na stronie internetowej Awake NY.