- Reklama -NikeNike

Highsnobiety sprzedane! Zalando nabywa większościowy pakiet udziałów

Niemiecka platforma sprzedażowa Zalando przejmuje większościowy pakiet udziałów w Highsnobiety, wpływowym globalnym magazynie  modowym i lifestylowym.

Wiodąca internetowa platforma mody i lifestyle’u w Europie oraz światowy pionier nowej kultury luksusu, wspólnie ogłaszają 13 czerwca 2022 roku transakcję przejęcia pakietu większościowego.

Highsnobiety ma zachować niezależność redakcyjną, przy pełnej autonomii pracy agencji kreatywnych i niezmienionej strukturze zarządzania. Założyciel i dyrektor generalny David Fischer zachowuje mniejszościowy udział w firmie.

David Fischer, założyciel i dyrektor generalny Highsnobiety, komentuje:

„Highsnobiety opanował sztukę przekształcania historii w produkty, a produkty w historie. Jestem bardzo podekscytowany, że mogę wykorzystać nasze możliwości w zaangażowaniu Zalando w inspirację modą i wspólnie tworzyć na nowo przyszłość treści i handlu.

Cieszę się, że mogę wykorzystać niezrównane doświadczenie Zalando w skalowaniu platform e-commerce i przenieść moją pasję na wyższy poziom”.

david fisher highsnobiety
David Fischer – założyciel i CEO Highsnobiety

Obie firmy połączą siły, aby być liderem w angażowaniu i inspirowaniu klientów. Będą wykorzystywać wzajemnie uzupełniające się mocne strony, łącząc znaczenie kulturowe i wiedzę Highsnobiety, autorytet w dziedzinie mody i doświadczenie w tworzeniu opowieści z siecią modową Zalando, know-how w zakresie e-commerce i możliwościami operacyjnymi.

David Schneider, założyciel i Co-CEO Zalando dodaje:

„Obie nasze firmy łączy pasja budowania silnych partnerstw z markami i umożliwiania markom inspirowania odbiorców swoimi produktami i historiami. Współpraca z Highsnobiety pozwoli nam znacznie szybciej zrealizować naszą ambicję oferowania naszym klientom najbardziej odpowiednich i angażujących, a także wygodnych doświadczeń zakupowych.

Jestem podekscytowany, widząc, jak nasza wspólna wizja się urzeczywistnia i wspólnie kształtujemy przyszłość treści modowych w handlu”.

David Schneider zalando
David Schneider – założyciel i Co-CEO Zalando

Kontynuując niezależną działalność, Highsnobiety będzie pełnić rolę strategicznego i kreatywnego konsultanta, pomagając Zalando rozwijać nowe przestrzenie i formaty inspirowane inspiracją na swojej platformie.

Unikalne możliwości Highsnobiety wpłyną na ambicje Zalando, aby wpleść inspirujące doświadczenia w podróż klienta i stworzyć ekscytujące i angażujące środowisko internetowe zarówno dla konsumentów, jak i marek. Z kolei dołączenie do Grupy Zalando umożliwia Highsnobiety wykorzystanie wiedzy i zasobów Zalando do napędzania własnych możliwości e-commerce.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: