Po ogromnym sukcesie od pierwszej współpracy Highsnobiety x Diadora z okazji 70 lecia, obie strony łączą siły po raz kolejny. Efektem ich działań jest trzyczęściowa kolekcja poświęcona tym razem Wielkiemu Jabłku, poprzedni wariant nawiązywał do Berlina.
Highsnobiety ma swoje biuro nie tylko w Berlinie, ale również w Nowym Jorku, co jest dowodem stale rosnącego zasięgu i wpływu ich mediów. Naturalną koleją rzeczy jest zate, inspiracja Wielkim Jabłkiem. Za projekt widocznych tu butów Diadora N9000 odpowiedzialny jest nie kto inny jak sam Hikmet Sugoer, założyciel sklepu Solebox, a obecnie właściciel firmy Sonra.
Główną inspiracją był tu oficjalny ptak stanu Nowy Jork, czyli Eastern Bluebird. Mamy zatem dwa odcienie błękitu na zamszowym tyle, na którym umieszczono napis z nazwą magazynu. Boczne panele wykonane ze skóry i zamszu zabarwiono na kolor obsydianowy i oddzielono je od tyłu elementem w kolorze brzoskwiniowym, który zachodzi aż do początku toeboxa. Z kolei cały przód wraz z językiem został zabarwiony na kolor szary. Na wspomnianym języku widnieje po raz ostatni logo Highsnobiety zaprojektowane przez Benny’ego Golda. Wszystko to postawiono na biało błękitnej podeszwie.
Oprócz butów w ofercie pojawia się zarówno bluza z kapturem jak i dopasowane do niej spodnie dresowe w kolorze szarym.
Aby zapoznać się z projektem bliżej zerknijcie na załączone poniżej materiały fotograficzne. Jeśli chodzi o premierę to kolekcja Highsnobiety x Diadora N9000 „Eastern Bluebird” pojawi się w ich sklepie online już 24 października.