Świat mody i zegarmistrzostwa znów zostaje zawładnięty ekscytującą kolaboracją. Efektem kolaboracji na linii In4mation x Casio jest limitowana edycja zegarka G-SHOCK DW-5600 o nazwie „Mosh Pit”.
In4mation to hawajska marka odzieży ulicznej założona przez Ryana Arakakiego, Todda Shimabuku, Jun Jo i Keitha Kanagusuku w 2002 roku. Produkty tego brandu mają silne korzenie na hawajskiej scenie skateboardowej i są pod silnym wpływem subkultury surferskiej.
Ucieleśniając esencję ich poprzednich udanych współprac, wariant „Mosh Pit” charakteryzuje się wyrafinowaną fuzją ukochanych akcentów kolorystycznych – Seafoam Blue, Salmon Pink oraz Purple Rain – aby stworzyć ekskluzywną i wyrafinowaną kolorystykę.
Zegarek ma wyróżniającą się kopertę, subtelnie dopełnioną niebiesko fioletowym paskiem, a elegancka złota tarcza może pochwalić się czarnymi napisami, dodającymi elegancji projektowi.
Oczywiście nie mogło tu zabraknąć znaku rozpoznawczego marki – podświetlanego symbolu „Hi”. Logo marki znajduje się również na tylnej części koperty i na pasku zegarka, podkreślając fakt kolaboracji.
Warto dodać, że zegarek posiada standardowe funkcje charakterystyczne dla G-SHOCK, takie jak odporność na wodę do 200 metrów, odporność na wstrząsy, multifunkcyjny alarm, stoper, timer oraz opcje wyświetlania czasu w formatach 12 lub 24 godzin.
Zegarek In4mation x Casio G-SHOCK DW-5600 „Mosh Pit” zadebiutuje na oficjalnej stronie internetowej marki 1 września o godzinie 8:00 czasu hawajskiego.