To, że streetwear przejmuje modę wiemy już od kilku dobrych sezonów. Wszyscy podczas fashion weeków czerpią inspiracje z mody ulicznej i nie mówimy tu tylko o gościach, ale również o projektantach. Na wagon zwany streetwearem wskakuje również amerykański piosenkarz Justin Bieber, który właśnie uruchamia swoją markę, która będzie się nazywała Drew House.
Nazwa brandu pochodzi od drugiego umienia Justina Biebiera – Drew, a prace nad jej uruchomieniem trwały już od mniej więcej roku. W lutym 2018 roku artysta złożył dokumenty by zastrzec nazwy: THE HOUSE OF DREW, LA MAISON DREW oraz DREW i wszystkie były powiązane z odzieżą i akcesoriami.
Pierwsza kolekcja, która pojawia się w sprzedaży to połączenie odzieży Yeezy z Chinatown Market, nie da się nie zauważyć podobnego klimatu i charakteru. Jednokolorowe stonowane pozycje jak bluzy, koszulki, szorty i spodnie dresowe zostały dopełnione żółtym akcentem z oczami i napisem Drew zamiast ust. Pośród nowości zobaczymy sporo pozycji wykonanych ze sztruksu, który przeżywa właśnie swoją kolejną młodość.
Przedział cenowy mieści się pomiędzy 48 dolarów za koszulkę a 148 dolarów za spodnie sztruksowe. Jeśli coś z nowości Drew House wpadło Wam w oko to wpadajcie do ich sklepu online.