OAMC, marka założona w 2013 roku przez Lukę Meiera (wcześniej dyrektor kreatywny w Supreme, obecnie Jil Sander) oraz Arnauda Faeha (byłego dyrektora kreatywnego i brand managera Carhartt WIP), powraca do nas ze swoją najnowszą kampanią promującą kolekcję na sezon jesienno zimowy.
Przedstawiana kampania bada związek między wytworem człowieka a naturą. Fotograf Thibaut Grevet uchwycił ich najnowszą kolekcję przed wielkoformatowymi odbitkami fotograficznymi pochmurnego krajobrazu, organizmów porostów, które wyrosły na surowej powierzchni bawełny i surrealistycznej scenerii kwiatowej, w połączeniu z paletą kolorów odzwierciedlającą świat przyrody. Zresztą sami zerknijcie na dołączoną galerię zdjęć.
Zgodnie z tradycją w przypadku OAMC, w ofercie dominują szerokie i prostokątne sylwetki odzieży roboczej, uzupełnione czystym krawiectwem i klasycznymi ramami, które przemawiają do funkcjonalnego języka marki. Dochodzą do tego puchowe kurtki, bluzy oraz dzianiny. Całość została dopełniona nakryciami głowy, rękawicami oraz butami. Nie zabraknie również portfeli, toreb i saszetek.
Z jesienno zimową kolekcją OAMC zapoznacie się dokładniej na ich stronie internetowej.