Pamiętacie jakie kontrowersje wzbudziła najnowsza kampania #SUPERMOON promująca buty Yeezy 500 “Supermoon Yellow”? Cóż, jak się okazuje Kanye West nie dość, że wzbudził kontrowersje to jeszcze ukradł pomysł na kampanię od kogoś innego!
Już w 2015 roku artystka Rita Minissi zrobiła serię zdjęć, które jest łudząco podobne do tych, które widzieliśmy kilka dni temu pojawiły się w sieci i są autorstwa Eli Russell Linnetz. Te z 2015 roku artystka “zainspirowała się osobistą traumą i wynikającą z niej chęcią ponownego połączenia się z własnym ciałem.” A czym inspirował się Kanye West? Prosta sprawa, skopiuj daj ciut więcej kontrowersji i nagości, a produkt sam rozniesie się po sieci.
Zresztą całkiem niedawno sam Kanye West na twitterze napisał coś takiego:
too much emphasis is put on originality. Feel free to take ideas and update them at your will all great artist take and update.
— KANYE WEST (@kanyewest) 18 kwietnia 2018
Kolejny raz cały misterny plan legł w gruzach przez dociekliwy profil na Instagramie – Diet Prada.