- Reklama -NIke Black FridayNIke Black Friday

Kei Toyoshima nowym dyrektorem kreatywnym 66°North

Islandzka firma 66°North, która funkcjonuje na rynku już od 1926 roku, ogłosiła, że jej nowym dyrektorem kreatywnym będzie Kei Toyoshima.

Nawiązując kontakt z japońskim projektantem, marka wnosi do swojej oferty szeroki zakres wiedzy i umiejętności branżowych. Pochodzący z Japonii twórca pochodzi z Japonii, a w branży modowej w Paryżu od 2008 roku.

Komentując nominację, Bjarney Harðardóttir, dyrektor naczelny 66°North, powiedział w oświadczeniu:

„Jesteśmy bardzo dumni, że Kei Toyoshima dołączył i wzmocnił zespół 66°North. Islandzkie dziedzictwo, które obejmuje nasz projekt.

„Chociaż Japonia i Islandia są geograficznie odległe, istnieje wiele podobieństw między tymi krajami, jeśli chodzi o przyrodę i żywioły. Ułatwia to Kei zrozumienie DNA marki 66, zarówno w odniesieniu do części estetycznej, jak i wydajności. Nie mogę się doczekać, aż Kei wzniesie nas na nowe twórcze wyżyny”.

66 North Kei Toyoshima

Toyoshima dołącza do 66°North po ponad półtora roku spędzonym w Bottega Veneta jako główny projektant odzieży męskiej i dwóch i pół roku w Haider Ackermann. Kei dołączył do Bottegi, gdy była ona pod kierownictwem Daniela Lee. Ponadto był częścią zespołów projektowych w WOOYOUNGMI, Maison Margiela, Lanvin i Coach, a także pracował jako konsultant ds. odzieży męskiej dla Louis Vuitton. Zatem doświadczenie ma ogromne.

„Jestem zarówno zaszczycony, jak i dumny, że mogę pracować z 66°North” – powiedział Toyoshima.

„Istnieje naturalna synergia między moją pracą a kunsztem, jakością i dbałością o detale wykonywanej przez nich odzieży. Nie mogę się doczekać, aby stworzyć przystępną kolekcję dostępną dla wszystkich i dodać dodatkowe poświadczenia stylu. Jestem naprawdę podekscytowany przyszłością i kierunkiem, który chcemy obrać dla tak kultowej marki, jaką jest 66°North, zwłaszcza w momencie, gdy wkracza ona w setną rocznicę swojej działalności”

- Reklama -NIke Black FridayNIke Black Friday

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: