Podczas mediolańskiego tygodnia mody brytyjski brand A-COLD-WALL* zaprezentował swoją nadchodzącą kolekcję na sezon jesienny bieżącego roku.
Samuel Ross, twórca marki i główny projektant, przy świeżej kolekcji delikatnie wyluzował i odszedł na chwilę od swoich dystopijnych fantazji. Radykalna ewolucja przybiera również formę decyzji biznesowych, nad wdrożeniem których Ross pracował przez ostatni rok, takich jak formalny podział jego marki na A-C-W i A-Cold-Wall.
Ta pierwsza część odzwierciedla „brytyjską kulturę młodzieżową: dzieci w Manchesterze, które noszą dresy Nike, wykonane w cenie, która to odzwierciedla”. To drugie? Bardziej dojrzały klient, poszukujący wysokiej jakości. To sprytne posunięcie dla firmy, która nadal rozwija się w niesamowitym tempie.
Samuel Ross przedstawił swoją kolekcję „Untitled” poprzez poniższe video. W tle słyszymy ścieżkę dźwiękową wyprodukowaną przez Kelvina Krasha, która przekształca się z eterycznego techno w coś bardziej eksperymentalnego, by następnie zakończyć się grime’em.
Chłopaki utrzymali video w klimacie „Big Brother Is Watching You”. Pojawią się na przykład ujęcia na wzór kamer monitoringu miejskiego czy mocne zbliżenia na produkty.
W nadchodzącej kolekcji znalazła się projekty, które są owocem typowego wzornictwa brytyjskiego designera łączącego odzież roboczą i propozycje naszpikowane technologicznie. Zerknijcie chociażby na kurtki zapinane na zamek, kamizelki i rozmaite spodnie. Wszystko to muśnięte sznytem bardziej formalnego podejścia do projektowania. Stąd w kolekcji między innymi marynarki, garnitury czy kilka wariantów płaszczy.
„To jest kolekcja oparta na tworzeniu naprawdę dobrego produktu” – wspomina Ross. „Chcę, aby ludzie mogli wybierać rzeczy, które widzą na wybiegu i nadają się do codziennego noszenia”.
Na dołączonych materiałach, oprócz samej podstawowej kolekcji, możecie zauważyć propozycje powstałe razem z marką luksusowej odzieży wierzchniej Mackintosh, producentem okularów przeciwsłonecznych RETROSUPERFUTURE czy wreszcie ciekawe buty. Jak tylko zdobędziemy dokładne zdjęcia i szczegóły premier wspomnianych kolaboracji to od razu damy Wam znać.
A propos kwestii obuwniczych to w nadchodzącym sezonie zobaczymy kontynuację współpracy z marką Dr Martens. Przyniesie nam ona nową parę modelu 1461 z zamkiem błyskawicznym. Z kolei w ofercie wewnętrznej znajdziemy nową parę skórzanych pantofli i para technicznych sneakersów wyglądających jak buty z niemieckiej armii. Ponadto dochodzą do tego smukłe i wąskie sneakersy.
Do premiery jesienno zimowej kolekcji A-COLD-WALL* pozostało jeszcze kilka miesięcy. Do tego czasu na spokojnie zapoznajcie się z dołączonym video i poniższą galerią zdjęć.