Francuska marka A.P.C. swój kolejny kolaboracyjny projekt nazwała Interaction #11, a jej partnerem było Gimme 5. W dalszej części wpisu zobaczycie poszczególne elementy ich wspólnego zestawu.
Gimme Five to brytyjska agencja i dystrybutor największych streetwearowych marek na terenie Europy. To właśnie tam swoją karierę rozpoczynał między innymi Kim Jones z Diora. Za startem agencji w 1989 roku stał Michael Kopelman. To on był odpowiedzialny za sprowadzenie do Wielkiej Brytanii Stussy czy Bape.
Twórcy obu firmy to starzy dobrzy znajomi. Kopelman wspomina, że ich pierwsze spotkanie został nakręcone „przez wspólnych przyjaciół na początku lat ’90”, podczas gdy Touitou dokładnie pamięta, jak pierwszy raz usłyszał o Kopelmanie: „Hiroshi Fujiwara w Tokio powiedział mi, żebym spotkał się koniecznie z Michaelem Kopelmanem, gdy będę w Londynie”. To ostatnie zdanie potwierdza jak ważną postacią na światowym rynku streetwearu jest Michael.
Ich wieloletnia znajomość przeradza się obecnie we wspólną kolekcję, która obejmuje bluzy w dwóch wzorach oraz t-shirty z podobnymi motywami. Do wyboru mamy warianty w bieli lub szarości z niebieskimi oraz różowymi akcentami. Znajdziemy na nich grafiki Stephena Rayona w archiwum brytyjskiej firmy.
Kolekcja A.P.C. x Gimme 5 „Interaction #11” jest już osiągalna w internetowym sklepie francuskiej firmy.