Poniżej znajdziecie nie tylko zdjęcia z lookbooku, ale również fotografie produktowe przedstawiające wspólną kolekcję fragment design x OAMC.
fragment design to brand, który wystartował z inicjatywy Hiroshi Fujiwary, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Ojciec chrzestny streetwearu i to nie tylko japońskiego, ale również w sferze globalnej. Natomiast OAMC to marka założona przez Luke’a Meiera, który był designerem i dyrektorem kreatywnym Supreme przez 8 lat. Wraz ze swoją żoną Lucie są również dyrektorami kreatywnymi Jil Sander. Obok niego markę tworzy również Arnaud Faeh, były dyrektor kreatywny Carhartt WIP.
Wracając już do głównego tematu tego wpisu – kolekcja OAMC x fragment design będzie obejmował ogólnie 7 różnych pozycji. Będą to między innymi wojskowa kurtka M-65, lekka pikowana kurtka bez kołnierza, a także zwykła bluza i bluza z kapturem z włoskiego bawełnianego polaru, koszulki z krótkim i długim rękawem z wysokiej jakości włoskiej bawełny oraz butelka czy też swego rodzaju bidon. Wszystkie te rzeczy zostaną obrandowane charakterystycznymi dla japońskiej marki piorunami oraz napisami PEACEMAKER. Paleta barw obejmuje w głównej mierze biel i czerń, a także wojskową zieleń, którym towarzyszą różowe i błękitne akcenty.
Część dochodów ze sprzedaży kolekcji zostanie przeznaczona na Charity: Water, organizację non-profit dostarczającą czystą i bezpieczną wodę pitną ludziom w krajach rozwijających się.
Zapoznajcie się z poniższą kolekcją fragment design x OAMC i szykujcie się na premierę w ich sklepie online, która ustawiona jest na 30 stycznia.