Matthew M. Williams jako dyrektor kreatywny Givenchy nową kolekcją Resort 2022 celebruje dwie kultury i dwie miłości – swoją ojczyznę Amerykę i Francję, kraj, który teraz nazywa domem.
Na potrzeby kolekcji Matthew zaprosił wieloletniego przyjaciela i artystę Chito do opracowania nowych grafik przy pomocy aerografu i wprowadzenia swoich idiomów do uniwersum Givenchy. Obrał podobną drogę jak Kim Jones w Dior, który wprowadzał do swoich kolekcji kolaboracyjne projekty z artystami. Abstrakcyjne i figuratywne motywy mieszają się z charakterystycznymi dla niego postaciami, takimi jak rysunkowy pies, symbol ochrony i lojalności.
Paleta barw, po której poruszał się Williams obejmuje w głównej mierze kolor czarny i odcienie szarości. Towarzyszą im jaskrawa zieleń, kolor granatowy oraz brązy. Stylistyka poszczególnych propozycji i stylizacji zahacza o frunie z lat ’90, sporo łańcuchów, bandan i poszarpanej odzieży.
Nadchodząca kolekcja Givenchy Resort 2022 będzie dostępna w sklepach od 5 listopada 2021 r. Macie zatem sporo czasu by zapoznać się z poniższymi zdjęciami.