Współpraca na linii Goodhood x Unified Goods przynosi nam zaskakującą kolekcję, która wykorzystuje stare logotypy technologicznych marek z lat ’80 i ’90.
Londyński streeatwearowy brand oraz specjaliści od vintage’owych pozycji postanowili sięgnąć po tak kultowe marki i firmy jak Apple, Microsoft, Panasonic czy Maxwell. Zapewne starsze grono będzie kojarzyło dawne napisy oraz logotypy, jak chociażby Windowsa. Co do asortymentu to wspomniane marki przyozdobiły wspomnianymi markami koszule, zestaw t-shirtów, bluzy i longsleeve’y. W kolekcji znalazło się również miejsce na czapki z daszkiem, saszetki na pasku i parasolki. Obie firmy połączyły również siły, aby wydać ekskluzywną koszulkę w limitowanej ilości, która zbiegnie się z premierą opisywanej kolekcji.
Opisywanych tu pozycji ze wspólnej kolekcji „Softwear” od Goodhood x Unified Goods szukajcie w ich sklepie online.