Daisuke Obana, dyrektor kreatywny japońskiej marki N.Hoolywood, ujawnia jak będzie wyglądała kolekcja na pierwszą połowę 2021 roku.
Na nadchodzący sezon japońska marka zaprojektowała i przygotowała dwie oddzielne kolekcje: N.HOOLYWOOD Test Product Exchange Service i N.HOOLYWOOD Compile.
Pierwsza z nich jest inspirowana osobistymi dziełami projektanta Daisuke Obany, zebranymi podczas jego podróży. Głównie czerpie inspirację z kamuflażu British Army z 1940 roku i odzieży treningowej U.S. Space Force. Z kolei druga opiera się na koncepcji „edycji sposobu ubioru formalnego, aby był bardziej współczesny”, więc widzimy niezwykłą dbałość o szczegóły i skupiamy się na rzemiośle, materiałach i użyteczności podczas noszenia.
Co ciekawe, w nadchodzącym sezonie zobaczymy w sprzedaży szereg rozmaitych kolaboracji. Partnerem japońskiej marki będą Ayamé, Converse Addict, Danner, Gramicci, Gregory, Hippopotamus, a także Loopwheeler, New Balance, Phoenix oraz Yoshida & Co. Ltd., Wild Things i ’47 Brand.
Do premiery pozostało jeszcze kilka dobrych miesięcy, więc na spokojnie zapoznajcie się z poniższymi zdjęciami.