Kilka postów temu pokazaliśmy Wam lookbook z wiosenno letnimi nowościami nanamica, dziś skupimy się dokładniej na poszczególnych pozycjach.
Japoński brand powstał w 2003 roku, a za jego stworzeniem Eiichiro Homma, który zajmuje się projektowaniem poszczególnych nowości, które poruszają się pomiędzy urban outdoorem a odzieżą męską.
Świeże propozycje brandu z kraju kwitnącej wiśni zostały zaprojektowane w ten sposób by przetrwały próbę czasu, a do tego mogły być noszone zarówno przez mężczyzn, jak i przez kobiety i to w różnym wieku.
Kluczowymi barwami, po której poruszał się Homma obejmują między innymi granat, czerń, a także beż i brąz. Obok wspomnianych klasycznych kolorów w kolekcji pojawiają się również pozycje w kolorze musztardowym i turkusowym. Koszule oferowane są w odcieniach jasnej limonki, a dzianiny wydają się być wyblakłe. Zagłębiając się kolekcję, znajdziemy propozycje w pastelowych odcieniach szarawego błękitu, zieleni i różu.
W kolekcji zatytułowanej „Roots” marka balansując pomiędzy odcieniami morskimi a ziemistymi, reinterpretuje podstawową odzież wierzchnią, taką jak płaszcz z kapturem GORE-TEX i jego odpowiednik z kołnierzem. Kurtka Cruiser, z dodatkowym sznurkiem u dołu do regulacji, ma subtelny kamuflaż, który pojawia się również na spodniach z prostą nogawką. Różne iteracje pasiastych wzorów są powszechnie stosowane w zapinanych na guziki koszulach, swetrach, dresach i patchworkowych koszulach z kołnierzykiem. Zachowując wierność swoim przerozmiarowanym krojom, nanamica wprowadza również lekki sweter z dzianiny z kapturem wykonanym z poliestru, który wykazuje właściwości szybkoschnące. Do tego dochodzą jeszcze spodnie chino czerpiące inspiracje z wojskowych spodni z lat ’40 i ’50 XX wieku. Z kolei koszule inspirowane są amerykańskimi pracownikami biurowymi z lat ’50 i ’70 XX wieku.
Zerknijcie na galerię zdjęć umieszczoną poniżej i sami sprawdźcie świeże propozycje japońskiej marki. Nowości znajdziecie w internetowym sklepie nanamica lub europejskim END.