Virgil Abloh pomimo pełnienia funkcji dyrektora artystycznego Louis Vuitton nie zapomina o swojej własnej marce Off-White. Dziś przedstawiają pełną linię okularów, z którą poznacie się poprzez ten wpis.
Przede Wszystkim kolekcja kierowana jest zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Poszczególne propozycje będą obandowane na dwa sposoby: skrzyżowane strzałki lub napis z nazwą marki, które pojawiają się na zausznikach.
Pośród nowości znajdziemy okulary przeciwsłoneczne „Marfa”, które otaczają twarz wąskim, wydłużonym kocim okiem, zarówno w wyrazistym, gorącym różowo-białym wydaniu, jak i w subtelnej czarno-żółwiowej kolorystyce. Następnie mamy oprawki „Alps” wyróżniają się sporymi soczewkami i grubą, solidną konstrukcją. Kolejne to wariant „Manchester” nawiązujący do archetypów okularów z lat 80-tych z odwróconym trapezoidalnym kształtem soczewek, podczas gdy „The Cape” nawiązuje do lat 90-tych za pomocą owalnych oprawek z naturalnego metalu.
W przedstawianej linii znajdziemy ponadto dobrze już znane opcje jak charakterystyczny kształt „Virgil”, prostokątną sylwetkę „Arthur”, powiększone oprawki „Tropez” i okulary przeciwsłoneczne „Cady”.
Kolekcja okularów Off-White jest dostępna do zamówienia w przedsprzedaży w ich sklepie internetowym i pojawi się w sklepach stacjonarnych w czerwcu 2021 r. Ceny wahają się od 270 USD do 405 USD.