Podczas duńskiego tygodnia mody odbywającego się w Kopenhadze swoje nowości na sezon jesienno zimowy zapowiedziało kilka ciekawych brandów. Najbardziej rozpoznawalnym był oczywiście Wood Wood, który obchodzi w tym roku swoje 20 lecie.
Przy najnowszej kolekcji duński brand prezentuje ewolucję, która jest znacznie bardziej w stylu streetwear niż wcześniej, a jednocześnie jest klasyczna w swoim podejściu.
Oto jak kolekcję opisał jeden z założycieli marki – Karl-Oskar Olsen:
„Wood Wood to znacznie więcej niż marka. Chodzi o styl i postawę. Zostaliśmy wychowani z pragnieniem ciągłego rozwoju i będziemy dalej rozwijać markę, łącząc elementy undergroundu i high-endu z naszą własną estetyką.”
Pośród nowości znajdziemy szereg propozycji, przy których zastosowano dzieła duńskiego artysty Tal R. Do tego na sklepowych półkach pojawi się sporo dzianinowych propozycji, długich płaszczy i rozmaitych kurtek.
Obok ciemnych barw jak grafit, szarość czy brąz, zauważycie również kratę oraz nadruki na całej powierzchni odzieży, ale to tylko w ramach uzupełnienia bogatej oferty.
Sprawdź poniższą galerię zdjeć i spodziewaj się, że kolekcja pojawi się w sklepach Wood Wood oraz online jeszcze w tym roku.