Koniec tego dobrego. Netflix wprowadza zmiany i zaczyna od Polski. Nie ma już darmowego miesiąca próbnego, a serwis streamingowy tłumaczy to testami.
„Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe” – taką informację udzielono portalowi wirtualnemedia.pl
Niestety Netflix wyłączył darmowy dostęp dla nowych użytkowników chcących przetestować serwis z serialami. Zamiast tego pojawia się informacja: W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać.
Spekuluje się, że jest to „ukaranie” użytkowników z Polski za kombinowanie i handel takimi darmowymi kontami na serwisach aukcyjnych. Czyżby ceny za pakiet Podstawowy – 34 złote miesięcznie, za Standardowy 43 złote, a za opcję Premium 52 złote co miesiąc są dla nas za wysokie?