- Reklama -NikeNike

A.P.C. SELF-CARE: francuska marka wkracza w świat kosmetyków

Od momentu swojego założenia w 1987 roku, A.P.C. konsekwentnie łączy spokojną precyzję francuskiego wdzięku, kreując swoją opanowaną, a jednocześnie wszechstronną modową osobowość. Oprócz kluczowych elementów garderoby i licznych kolaboracji, teraz świat francuskiej marki stanie się nieco większy dzięki debiutowi linii A.P.C. SELF-CARE.

Zaczynając od rytuału pielęgnacyjnego, linia SELF-CARE to pierwszy krok marki w przestrzeń piękna. Kolekcja jest całkowicie bezpłciowa i obejmuje sześć produktów: balsam do ciała, balsam do rąk, wodę kolońską, balsam do ust, mydło do ciała i mydło do rąk. Całości dodaje unikalny zapach kwiatu pomarańczy, inspirowany naturą. Produkty zaprezentowane są w minimalistycznych opakowaniach w białym i jadeitowym odcieniu.

„Zarówno w modzie, jak i w branży kosmetycznej, trudno znaleźć równowagę między nadmiarem a niewystarczającą ilością. To prawdziwa sztuka”, powiedział założyciel i dyrektor kreatywny A.P.C., Jean Touitou.

„Te sześć produktów to nasz ideał. Zaprojektowane są po to, abyś czuł się dobrze, komfortowo i aby ułatwić ci rozpoczęcie udanego dnia.”

Zapoznaj się z ofertą w galerii poniżej. Debiutancka linia pielęgnacyjna A.P.C. SELF-CARE jest już dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

APC SELF-CARE 1 APC SELF-CARE 2 APC SELF-CARE 3 APC SELF-CARE 4 APC SELF-CARE 5 APC SELF-CARE 6

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: