Manchester City wraca do korzeni z domowymi koszulkami na sezon 2025/26.
PUMA ożywia legendarną szarfę – biały, ukośny pas przecinający błękitno-niebieską koszulkę, znany dotąd wyłącznie z wyjazdowych kompletów z lat 70.
To pierwszy raz w historii klubu, gdy ten kultowy element trafia na domowy trykot. Efekt? Hybryda tradycji i przyszłości, która trafia prosto w serca fanów – zarówno tych pamiętających Colina Bella i Mike’a Summerbee, jak i młode pokolenie zafascynowane Haalandem.
W kampanii promującej nowy zestaw zobaczymy humor, nostalgię i społeczność. Reżyser Glenn Kitson osadził akcję tuż przy Etihad, w domu Clayton Official Supporters Club. To więcej niż reklama – to celebracja miejskiej tożsamości.
Nowy strój dostępny jest w wersji Authentic z ultralekkiego materiału ULTRAWEAVE i jako Replica uszyta z materiałów z recyklingu w ramach inicjatywy RE:FIBRE.
PUMA i Manchester City nie kopiują trendów. Tworzą je – z szacunkiem dla przeszłości i spojrzeniem w przyszłość. Koszulek szukajcie w ich sklepie online.