Ponad 165 lat innowacji, przygód i wyjątkowego wyrazu brytyjskości ożywa w książce „Burberry”, bogato ilustrowanym tomie wypełnionym materiałami z archiwum Burberry i nie tylko.
Pięć rozdziałów, zawierających 200 ilustracji, przedstawia ewolucję Burberry od rodzinnej firmy założonej w 1856 roku do znanej globalnej luksusowej marki w 2022 roku. Każdy rozdział omawia szereg godnych uwagi wydarzeń i emblematów, z których słynie Burberry. Pomyśl o inspirujących odkrywcach, charakterystycznych trenczach i wyrazistej brytyjskiej tożsamości. Ten tom, z wydawnictwa Assouline’s Legends, to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto docenia trwały brytyjski styl i kunszt wykonania, dzięki którym marka stała się powszechnie znana.
Autorem tej pozycji jest Alexander Fury, dziennikarz i krytyk modowy. Obecnie pracuje jako Fashion Features Director w AnOther Magazine i krytyk mody męskiej w Financial Times. Na swoi końce ma już kilka znaczących pozycji, jak chociażby Dior: Catwalk (Thames and Hudson, 2017), czy Chanel: The Impossible Collection (Assouline, 2019).
Książka wyjdzie w twardej lnianej oprawie w płóciennym etui i będzie miała 252 strony, które zapełni aż 200 ilustracji. Premiera książki „Burberry” odbędzie się w marcu 2023 roku poprzez ich sklep internetowy.











