- Reklama -NikeNike

Oto nowa książka przedstawiająca historię Burberry

Ponad 165 lat innowacji, przygód i wyjątkowego wyrazu brytyjskości ożywa w książce „Burberry”, bogato ilustrowanym tomie wypełnionym materiałami z archiwum Burberry i nie tylko.

Pięć rozdziałów, zawierających 200 ilustracji, przedstawia ewolucję Burberry od rodzinnej firmy założonej w 1856 roku do znanej globalnej luksusowej marki w 2022 roku. Każdy rozdział omawia szereg godnych uwagi wydarzeń i emblematów, z których słynie Burberry. Pomyśl o inspirujących odkrywcach, charakterystycznych trenczach i wyrazistej brytyjskiej tożsamości. Ten tom, z wydawnictwa Assouline’s Legends, to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto docenia trwały brytyjski styl i kunszt wykonania, dzięki którym marka stała się powszechnie znana.

Autorem tej pozycji jest Alexander Fury, dziennikarz i krytyk modowy. Obecnie pracuje jako Fashion Features Director w AnOther Magazine i krytyk mody męskiej w Financial Times. Na swoi końce ma już kilka znaczących pozycji, jak chociażby Dior: Catwalk (Thames and Hudson, 2017), czy Chanel: The Impossible Collection (Assouline, 2019).

Książka wyjdzie w twardej lnianej oprawie w płóciennym etui i będzie miała 252 strony, które zapełni aż 200 ilustracji. Premiera książki „Burberry” odbędzie się w marcu 2023 roku poprzez ich sklep internetowy.

ksiazka burberry Alexander Fury 1 ksiazka burberry Alexander Fury 2 ksiazka burberry Alexander Fury 3 ksiazka burberry Alexander Fury 4 ksiazka burberry Alexander Fury 5 ksiazka burberry Alexander Fury 6 ksiazka burberry Alexander Fury 7 ksiazka burberry Alexander Fury 8 ksiazka burberry Alexander Fury 9

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: