Phaidon i Lev Tanju (założyciel brytyjskiej marki) przedstawiają nową książkę „Palace Product Descriptions: The Selected Archive”.
Oczywiście nie obyło się bez komicznego i absurdalnego materiału video, który zapowiada najnowszą książkową pozycję. W dalszej części wpisu sprawdzisz jeszcze dodatkowe zdjęcia.
Od czasu ich debiutu w 2013 roku niekonwencjonalne deskryptory Palace – które często mają niewiele lub nie mają nic wspólnego z opisywanym produktem – zyskały kultową rzeszę fanów, a czytelnicy są zafascynowani każdą linijką.
Opisy autorstwa współzałożyciela brytyjskiej marki, Leva Tanju, którego niepowtarzalny styl zasadniczo podarł zasady copywritingu, są pełne humoru, patosu, komentarzy społecznych i bezwstydnej opinii.
Opisy zostały zebrane po raz pierwszy i wydrukowane tak, jak pojawiają się w Internecie – kilka linijek napisane wielkimi literami, sformatowanych jako seria wypunktowań. Ponad 3000 opisów jest zorganizowanych w 22 żartobliwych kategoriach, w tym Anatomia, Zwierzęta, Etykieta, Filantropia, Romanse i Podróże.
Premiera książki „Palace Product Descriptions: The Selected Archive” odbędzie się 14 października. Będzie ją można nabyć poprzez ich stronę internetową lub już teraz złożyć wstępne zamówienie na stronie wydawnictwa Phaidon. Cena ustawiona jest na poziomie €39,95.