Sneaker Freaker idzie za ciosem i po świetnej książce „The Ultimate Sneaker Book” z 2018 roku powraca do nas z równie ciekawą propozycją. Przed Wami książka „Soled Out: The Golden Age of Sneaker Advertising”.
Nowa książka powstała dekadę, więc baza z materiałami była przeogromna. W tej 720-stronicowym tomie znajdziecie ponad 900 starych reklam prasowych niektórych z najbardziej znanych marek sneakersów na świecie.
W książce serwowanej w twardej oprawie znalazło się miejsce na aż kilkanaście różnych marek. Mowa o takich brandach jak adidas, ASICS, Brooks, Converse, Jordan Brand, LA Gear, New Balance, a taże Nike, PONY, PRO-Keds, PUMA, Reebok czy Saucony. Obok nich pojawiają się również materiały marki Vans oraz Fila.
Co znajdziecie w środku? Chociażby kultowe już kampanie Air Jordan Michaela Jordana, a także klasyczne plakaty Nike ACG, pamiętne reklamy Converse Weapon Larry’ego Birda i Magica Johnsona. Mało tego, udokumentowano również pojawienie się Michaela Jacksona wspierającego LA Gear i reklamy biegowe New Balance, do których odnosiło się Aimé Leon Dore. Większość zaprezentowanych pozycji pochodzi od początku lat ’70 aż po wczesne lata ’00.
Nowa książka Sneaker Freaker „Soled Out: The Golden Age of Sneaker Advertising” będzie dostępna na sklepowych półkach od 20 października na całym świecie. Cenę na stronie Phaidon ustawiono na poziomie 69,95 USD. Limitowane edycje pojawią się u wybranych detalistów, a będą się wyróżniały alternatywną okładka.