Po krótkiej przerwie zaglądamy na Wyspy Brytyjskie, gdzie tamtejszy brand A-COLD-WALL, dowodzony przez Samuela Rossa, otwiera sezon wiosenny nową partią odzieży.
Ten brytyjski brand w ciągu ostatnich kilku lat przekształcił się w wyjątkowy światowy fenomen, który znany z wyjątkowego podejścia do odzieży męskiej. A poniższa kolekcja jest kolejnym potwierdzeniem tej tezy.
Świeża partia nowości jest wbudowana w cztery narracje wizualne: Considered, Eclipse, Uniform oraz Conditioned. Każda koncepcja oferuje zniuansowane spojrzenie na podstawowy język projektowy A-COLD-WALL, proponując unikalne materiały, eksperymentalne techniki nadruku, zniekształcone motywy marki i intensywne palety kolorów – równoległe koncepcje połączone w jednolitą całość.
W przypadku Eclipse zauważycie wiele turkusowych i błękitnych odcieni, które lądują na przyjemnych dzianinach. Seria Hypergraphic serwuje bardziej intensywne i energetyzujące barwy idealnie współgrające z hipergraficznymi nadrukami i logotypem marki. Zestaw Conditioned nacisk kładzie się na tkaniny, które zawierają innowacyjne i skomplikowane wykończenia. Dopełnieniem wymienionej trójki jest pakiet Uniform, który tworzą modułową garderobę do codziennego użytku.
Przedwiosenna kolekcja A-COLD-WALL*, z którą zapoznacie się poprzez poniższą galerię zdjeć, jest już dostępna na stronie internetowej marki i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie.