adidas Terrex i National Geographic, którzy ze sobą już współpracowali, odsłaniają wspólną kolekcję inspirowaną lasem deszczowym.
Trzydziestodwuczłonowy asortyment redefiniuje odzież outdoorową, prezentując piękne fotografie z archiwum National Geographic. Ta kapsułowa kolekcja nie tylko imponuje wzornictwem, ale również wspiera wysiłki National Geographic w edukacji na temat ochrony deszczowego lasu.
Nadia Svensson, Dyrektor Produktu BU Outdoor, podkreśla
„Bycie w naturze to medytacja, a deszczowy las najlepiej oddaje tę emocję. Nasza trzecia wielosezonowa kolaboracja z National Geographic inspirowana jest ich skupieniem na naturze i ochronie środowiska”.
Na sklepowych półkach i wieszakach zobaczymy nowe kurtki przeciwdeszczowe i wiatrówki, obok których pojawią się koszulki na krótki i długi rękaw, a także spodnie i spódnica. Wykonano je z zaawansowanych technicznie materiałów, które gwarantują odporność na wiatr i wodę w przypadku kurtek. Jednocześnie oferują swobodę ruchów i wygodę.
Prezentowana na dołączonych poniżej fotografiach kolekcja adidas Terrex x National Geographic debiutuje w ich sklepie internetowym wraz z początkiem lutego 2024 roku.