Jerry Lorenzo, założyciel Fear of God, ogłasza długo oczekiwaną kolekcję Fear of God Athletics, stworzoną we współpracy z marką adidas. Sezon 2023-2024 to czas, w którym moda sportowa wznosi się na nowe wyżyny, łącząc koszykarskie inspiracje z precyzyjnym krojem. Tym samym Jerry wznosi trzeci filar swojej dzielności, obok głównej linii FOG oraz Essentials.
Kampania, uwieczniona przez artystę Nadava Kandera, emanuje subtelnością biblijnych motywów. Model z rozpostartymi ramionami, jak malowidło przedstawiające Jezusa Chrystusa, a film z modelami idącymi po wodzie ku trzem szczytom gór w kształcie Trzech Pasków adidas.
„Dom ten jest zbudowany, aby odzwierciedlić naturę i design najwyższego bytu, gdzie jedność i różnorodność spotykają się w trynitarnym doskonałym harmonijnym tańcu” – wyjaśnia Lorenzo.
Szczegóły kolekcji są jeszcze tajemnicą, ale zapowiada się rewolucyjne połączenie klasyki z futurystycznym minimalizmem.
Kolekcja adidas x Fear of GOD Athletics zadebiutuje online 3 grudnia na stronie internetowej amerykańskiej marki i adidas CONFIRMED, a 6 grudnia pojawi się w wybranych sklepach niebieskiego brandu.