adidas Y-3, ikoniczna marka łącząca sport z wysoką modą, wraca do swoich korzeni w Nowym Jorku z kampanią „A Love Letter to New York” na sezon jesienno zimowy 2024 roku.
Twarze kampanii to A$AP Nast oraz Gabbriette – bezkompromisowi przedstawiciele nowoczesnego stylu. Ich stylizacje, uchwycone przez legendarnego Maxa Vadukula, odwołują się do klasycznego nowojorskiego uniformu – czerni, która od lat rządzi na ulicach metropolii.
W kampanii pojawiają się trzy modele sneakersów: Gendo Superstar, Y-3 Japan oraz wysokie buty damskie. Gendo Superstar, z unikalnym wycięciem w podeszwie, to najbardziej innowacyjny z nich, podczas gdy Y-3 Japan i wysokie buty w pełni oddają surowość miasta, pokryte elegancką czernią.
adidas Y-3, łącząc przeszłość z przyszłością, pokazuje, że nadal potrafi inspirować i definiować trendy w modzie miejskiej. Kolekcja jest już dostępna w ich sklepie internetowym.