- Reklama -NikeNike

Ewolucja stylu: Y-3 prezentuje drugą część kolekcji na sezon wiosenno letni 2024 roku

Y-3, marka łącząca siłę sportu z elegancją, przedstawia drugą część swojej kolekcji na wiosnę i lato 2024 roku. W centrum kolekcji znajdują się subtelne kontrasty, podkreślające napięcia, które tkwią w sercu adidas Y-3: sport i innowacyjny design, organiczność i syntetyczność, perfekcję liniową i naturalną niedoskonałość.

Wprowadzenie kolekcji Y-3 na wiosnę i lato 2024 towarzyszy wizualna kampania, która skupia się na alternatywnym sposobie poruszania się po mieście: z wolnością, wyzwoleniem i lekkością w jej centrum. Uchwycona przez Francisa Plumbera, stylizowana przez Robbiego Spencera, uderzająca wizualna narracja przedstawia, jak biegacze parkourowi z gracją przemierzają miejski pejzaż z wytrwałością, determinacją i spokojem. Poprzez to nowe spojrzenie, syntetyczne otoczenie miasta koliduje z naturalnym przepływem ciała, odzwierciedlając nieoczekiwaną piękność pulsującą w tematyce kolekcji.

W rozdziale drugim Y-3 wprowadza dynamiczne zestawy odzieżowe, skupiając się na wyrafinowanych, inspirowanych pracą materiałów z bawełnianej tkaniny twill oraz na reinterpretowanych klasycznych elementach odzieży sportowej. Subtelne, lecz odważne koszule, spodnie cargo i bluzy zostały wyposażone w kieszenie użytkowe i regulowane elelementy, podczas gdy zaktualizowane wersje kultowego dresu Superstar Tracksuit od adidas zostały uzupełnione o szwy imitujące mapy topograficzne. Kolekcję odzieżową uzupełniają inspirowane koszulkami piłkarskimi adidas modele ubrań, z każdym egzemplarzem zdobionym cyfrowym nadrukiem, nawiązującym do naturalnego procesu utleniania się. Towarzysząc ofercie odzieżowej, znajduje się zestaw charakterystycznych akcesoriów, w tym nylonowe plecaki, torby na ramię i torby podróżne.

Od odzieży po obuwie, drugi rozdział prezentuje ekspresyjne zestawy sylwetek, gdy technologia biegowa marki adidas zostaje zreinterpretowana przez pryzmat Y-3. Kierując się śmiało w przyszłość, wizja Yohjiego Yamamoto w najnowszej sylwetce biegowej od adidas przybiera formę modelu Y-3 PRIME X 2 STRUNG, podczas gdy Y-3 ADIOS PRO 3.0 pojawia się w trzech wariantach kolorystycznych.

Od przeszłości, przez odrodzenie, po przyszłość – kolekcja Y-3 na wiosnę i lato 2024 roku, ozdobiona jest także modelem Y-3 WATER SLIDE, Y-3 SANDAL oraz aktualizacją niezwykle rozpoznawalnego modelu Y-3 ITOGO, którego paski zastąpiono nadrukiem.

Kolekcja adidas Y-3 na wiosnę i lato 2024 roku, Chapter 2, będzie dostępna na stronie internatowej marki.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: