- Reklama -NikeNike

Wizja wyjątkowego stylu: Y-3 i Yohji Yamamoto przedstawiają koncept Contra-Natural

Przez ponad dwie dekady adidas i Yohji Yamamoto kształtowali wyjątkową wizję podniesionej odzieży sportowej. Teraz, wraz z wprowadzeniem pierwszego rozdziału kolekcji Y-3 na wiosnę i lato 2024 roku, Trzy Paski i awangardowy japoński projektant kierują swój wzrok ku koncepcji Contra-Natural – świata, w którym dualizm między organicznym a syntetycznym tworzy nieoczekiwane piękno.

Propozycje pierwszego sezonowego rozdziału to progresywna gama ubrań z charakterystycznymi odważnymi cięciami, wyrafinowanym krojem i ekspresyjnymi sylwetkami. Wszystko to podkreślone jest przez cyfrowo zniekształconą grafikę kwiatową, wykonaną ze skanów prawdziwych kwiatów, oraz przez elementy inspirowane odzieżą roboczą.

Sygnaturowe odcienie marki – czerń, szarość i biel – zostają uzupełnione o brąz, czerwień i miętę. Wyraz napięcia, które tkwi w sercu sezonowego konceptu, można odnaleźć w nowej palecie kolorów, czerpanej z procesu utleniania, gdzie przyroda przejmuje metal, zamieniając rdzawy burgund w kwasowy miętowy odcień. Kontynuując tematyczny puls pierwszego rozdziału, akcesoria obejmują miękkie torby ze skóry, portfele i etui na karty ozdobione tą samą zniekształconą grafiką kwiatową.

Od odzieży po obuwie, Chapter 1 skupia się na poszerzeniu gamy ikon adidas Originals, przekształconych przez pryzmat Yohji Yamamoto. Nowe sylwetki obejmują Y-3 STAN SMITH i Y-3 COUNTRY – wykonane z wysokiej jakości skórzanej tkaniny z obszyciami – oraz Y-3 GSG9 LOW. Jednocześnie powrót najbardziej progresywnej sylwetki marki do tej pory – Y-3 GENDO – towarzyszy Y-3 KYASU w wersji niskiej i wysokiej, a także debiut Y-3 KYASU SLIP-ON, który bierze minimalną, ceglastą podeszwę sylwetki i dodaje do niej naszytą cholewkę z primeknitu.

Na inaugurację sezonu wiosenno letniego 2024 roku w Chapter 1 adidas prezentuje efektowną kampanię, która dynamicznie uchwyciła siłę i wspólnotę oczami londyńskiego Bugeisha Club – międzynarodowego kolektywu kobiet i osób niebinarnych o mieszanej azjatyckiej dziedziczeniu, które z odwagą łączą nieokiełznaną energię twórczą z atletyczną sprawnością.

Fotografie autorstwa Eriki Kamano i stylizacją Robbiego Spencera, opowiadają sezonową historię o zrównoważeniu, pewności siebie i powściągliwości poprzez synergiczną relację ciała, umysłu, ducha i wspólnoty.

Nowości z nowej kolekcji adidas Y-3 szukajcie z czasem w ich sklepie online.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: