Arsenal FC po raz kolejny udowadnia, że modą można grać na najwyższym poziomie. Tym razem, klub z północnego Londynu połączył siły z londyńskim brandem streetwearowym Aries, tworząc unikalną kolekcję dla wiernych fanów Gunnersów.
W kampanii reklamowej pojawili się czołowi zawodnicy klubu, w tym Martin Ødegaard, Bukayo Saka, Declan Rice, Alessia Russo i Beth Mead, a także znani kibice, jak Ghetts czy ShyGirl. Kolekcja jest już dostępna na stronach Arsenalu i Aries oraz w wybranych sklepach.
To pierwsza taka kolaboracja Arsenalu z niezależną marką streetwearową oraz debiut Aries w Premier League.
Kapsułowa kolekcja składa się z 26 elementów, które harmonijnie łączą futbolowe korzenie Arsenalu z estetyką Aries. Znajdziemy tu m.in. t-shirty z grafikami, dresy, klasyczne koszulki piłkarskie, a także kurtkę bomberkę z haftowanym herbem Arsenalu. Kolekcję uzupełniają akcesoria, takie jak czapki, szaliki czy biżuteria z symbolem „A”.
Nowości z kolekcji Arsenal x Aries szukajcie w ich sklepie online.