Dwie ikoniczne marki z Wysp – Baracuta i Barbour – ponownie łączą siły, prezentując kolekcję na jesień i zimę 2024 roku, która celebruje ich północnoangielskie korzenie.
Na 100-lecie Barbour obie firmy zanurzyły się w archiwach, sięgając po kultowe modele G9 Harrington i Bedale. Efekt? Nowoczesne interpretacje klasyków – Harrington z woskowaną powłoką Barbour oraz oversize’owy Bedale z charakterystycznym kołnierzem Baracuta.
Kolekcja to nie tylko kurtki – to hołd dla brytyjskiej historii mody. Znajdziemy w niej także długą parkę inspirowaną stylem modsów i Brit-popu, swetry z warkoczowym splotem oraz koszule z mieszanką tartanowych wzorów obu marek. Uzupełnieniem są praktyczne kapelusze, idealne na kapryśną pogodę.
Kampania z udziałem Danny’ego Lomasa, zrealizowana na tle industrialnego Manchesteru, oddaje ducha kolekcji. To więcej niż ubrania – to manifest brytyjskości. Nowości szukajcie w ich sklepie online.