W związku z 15 leciem dzielności amerykańskiego sklepu powstała ekskluzywna kolekcja Bodega x Carhartt WIP. Kolekcja zakorzeniona jest zarówno w funkcjonalności, jak i społeczności, jest hołdem złożonym przeszłości i teraźniejszości sklepu.
Ta kolekcja upamiętnia 15-lecie działalności sklepu i relacje, które nawiązali po drodze. Zaprosili swoich znajomych z Reyna Fruits, aby pojawili się w tym edytorialu, ponieważ jako wielopokoleniowa, rodzinna firma, są przykładem ducha ciężkiej pracy, pośpiechu i skupienia na społeczności — ludzi, którzy wykonują niezbędną pracę, ale czasami pozostają niezauważeni.
Jeśli jest coś, co wpłynęło na 15-letnią podróż Bodegi, to codzienna harówka. Natomiast społeczność, w której są okopani, jest ich siłą napędową. Ich sklepy są zaprojektowane tak, aby to odzwierciedlać. Dla przykładu sklep Bodega w Los Angeles jest ukryty i skromny, zaprojektowany tak aby przypominał targ z owocami w środku dzielnicy produkcyjnej DTLA. Żadne duże neony ani nic podobnego nie są im potrzebne. Marketing szeptany i polecenia znajomych tworzą sieć klientów. Te aspekty sprawiają, że każda ze stron tego przedsięwzięcia jest sobie bliska.
Zapoznajcie się zatem z poniższym edytorialem z kolekcją Bodega x Carhartt WIP i jak coś wpadnie w oko to udajcie się do ich sklepu online. Premiera ustawiona jest na 10 grudnia.